Al over de helft!

11 november 2019 - Mellieħa, Malta

Oops.. En toen is het bloggen er helemaal bij ingeschoten..

Ik ben nu al een hele tijd op malta! Nog 6 weekjes en dan gaan we alweer terug naar Nederland. Ik heb heel erg veel leuke dingen gedaan! In het begin hebben we vooral veel gezwommen en mooie stranden bezocht. Nu het steeds wat minder weer word gaan we vooral naar mooie steden en mooie plekjes, zoals Mdina en Valletta. In de weekenden vinden we het heel erg leuk om uit te gaan. Er is een leuke club in paceville waar altijd alle Nederlanders naartoe gaan. Hier hebben we al veel vrienden gemaakt.

In de herfstvakantie heb ik bezoek gekregen van mijn ouders, zusje, opa, oma en vriendinnen! Dit was heel erg leuk en fijn! Echt even vakantie in eigen land en de toerist uit hangen!

Op mijn stage heb ik ondertussen bij alle programma's meegelopen. Bij de paarden, de kleuters, peuters en schoolkinderen. Ik vind het erg leuk dat ik bij verschillende programma's kan werken. Ik houd van de afwisseling. Zo word het niet snel saai.

Helaas ben ik een week geleden erg ziek geworden.. Na 5 dagen was ik nog steeds erg ziek en ben ik naar de dokter gegaan. Hier bleek het ernstiger dan ik dacht. Ik had een bacterie in mijn keel en was uitgedroogd. Ik heb daardoor een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Nu ben ik gelukkig weer thuis en heb ik nog medicijnen. Ik moet nog goed uitzieken en uitrusten en dan kan ik hopelijk snel weer naar stage en leuke dingen doen!