Ik ga naar malta!!

22 mei 2019 - Eindhoven, Nederland

Zoals de meeste mensen al weten ga ik van eind augustus tot eind december stage lopen in Malta! Ik ben de afgelopen weken al druk bezig geweest met de voorbereidingen. De vliegtickets zijn geboekt, de stage is geregeld en we hebben een eigen appartement!

Via de mail heb ik gesolliciteerd bij het bedrijf inspire foundation. Hierna heb ik een skype gesprek gehad en heb ik te horen gekregen dat ik daar stage mag lopen! In het begin van de stageperiode ga ik vooral  begeleiden bij de zomeractiviteiten met kinderen met een beperking. Ook hebben ze een soort "schooltje" waar ik aan het eind van de periode veel zal zijn. Hieronder vind je de website van mijn stage. Als je het leuk vind kun je er even op kijken:

Samen met Britt, Sam en Isa heb ik een appartement in San Gwann. We hebben een appartement met een grote woonkamer/ keuken, 3 slaapkamers, 2 badkamers en een balkon.

In Malta zal ik voor een schoolopdracht hier elke week wat uploaden over hoe de week is verlopen! Als je het leuk vind om dat te volgen meld je dan zeker aan dan krijg je een mailtje wanneer ik iets heb geplaatst!

1. Carin:
    22 mei 2019
    Oeh spannend Dieuwertje!
    Ik ga je zeker volgen 😘
  2. Haoanh Phan:
    17 juli 2019
    Goede reis, Dieuwertje! Ik ben benieuwd naar je ervaringen. Veel succes en plezier op Malta!